נשיא טורקיה באמירה מקוממת: "חמאס אינו ארגון טרור"

פנחס בן זיו 5 Comment on נשיא טורקיה באמירה מקוממת: "חמאס אינו ארגון טרור"

בנאום שנשא לחברי מפלגתו אמר נשיא טורקיה ארדואן כי ארגון חמאס הינו תנועת שחרור הנלחמת למען הפלסטינים ואדמתם, עוד הבהיר כי יבטל את נסיעתו המתוכננת לישראל. לדבריו: "אנחנו לא חייבים לישראל כלום"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא טורקיה רג'יפ טאיפ ארדואן אמר הבוקר כי "חמאס אינו ארגון טרור, אלא תנועת שחרור הנלחמת למען הפלסטינים ואדמתם".

עוד אמר על התנהלות מדינות המערב כי "המדינות שתומכות בישראל אולי חייבות לה משהו, אך טורקיה אינה חייבת לה דבר. חמאס אינו ארגון טרור. לא אגיע לישראל כפי שתוכנן, בעוד היא מנצלת את כוונותיה הטובות של טורקיה".

במהלך נאום לחברי מפלגתו אמר ארדואן "פעם אחת בחיי, לחצתי את ידו של האיש הזה שנקרא נתניהו. היה לנו כוונות טובות. אבל הוא ניצל לרעה את רצוננו הטוב. היה לנו תכנון לנסוע לישראל. הוא בוטל, לא נלך. אם זה היה נמשך בתום לב, היחסים בינינו אולי היו שונים, אבל עכשיו לצערנו זה לא יצליח".

ארדואן קרא לכוחות הישראלים "אנחנו אומרים לאלה שהורגים ילדים עם מטוסי קרב שפולטים מוות מעל העננים, גם אתם רצתם ככה פעם. אל תהרגו ילדים".



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    ימח שמו ושם זכר זכרו! מי צריך את הפרצוף המכוער שלו כאן בארץ ישראל! ארץ ששייכת לנו ולא לפלסטינים המטונפים האלו! גם כן עוד אנטישמי! גם מזכ"ל האו"ם, גם ירדן ועכשיו גם הטורקי המטומטם הנ"ל! אנחנו רוצחים? הם רוצחים! אם הם רצחו לנו מאות יהודים חפים מפשע, אז למה שאנחנו לא נרצח להם ילדים שכביכול "חפים מפשע"?! הילדים הפלסטינים של היום הם המחבלים של מחר!
    עם ישראל חי!

    1. בטעות עשיתי לך לייק אבל כשהמשכתי לקרוא ראיתי שהגזמת … להרוג חפים מפשע??? אף שאיני יודע מי חף מפשע ברצועה ומי לא ויתכן וכולם מייחלים למותנו אך במידה ויש חפים מפשע (כולל ילדים ילדים זה מחוץ לתחום) להרוג אותם זה טרור ורצח לכל דבר

      1. ארי היקר, הילדים הפלסטינים של היום הם המחבלים של מחר! עוד לא הבנת שמחנכים אותם לרצח ולשנאת יהודים? מה עדיף? לא להרוג את הילדים הפלסטינים אבל בעוד כמה שנים אותם ילדים יעשו פיגועים ורציחות? לא מגיע להם לחיות ובבטח שלא על אדמה שהקב"ה נתן לנו, עם ישראל.
        מקווה שתבין.

      2. ארי היקר, זה העניין! אף אחד לא יודע מי חף מפשע ומי לא! ובכלל, בעזה אין שום חף מפשע! את כולם צה"ל צריך להרוג! אין להם כאן זכות קיום! ואם עוד לא הבנת את זה כנראה שאתה לא מעודכן: הם רצחו מעל 1,400 יהודים ועל מה? על כלום! על לא עוול בכפם!
        אז למה שנגן עליהם ושלא נרצח אותם בחזרה? הרי חז"ל בעצמם אמרו: "הקם להורגך השכם להורגו" וגם "כל המרחם על האכזרים סופו להתאכזר על הרחמנים". הילדים הפלסטינים של היום הם המחבלים של מחר.
        מקווה שתבין.

    2. אין ילדים חפים מפשע כולם זרע עמלק רקדו על דם החטופים צריך לשלוח את כולם